ii. Compliments – Komplimente

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This page is part of the client section of About Us, which also includes social media packageworkshops and conferenceswhat our clients think, compliments – Komplimente (you are here, see further below for German section), public service and projectsgenerating more revenue with Web 2.0, and the deadly sins of Web 2.0.

A thank you has a lot of style
Business people, NGO (non-governmental organization) folks, social media pundits and our readers have mentioned the following:

Urs,
Geneva Forum on Social Change 2011: It was quite a trip this last weekend. I think your dynamics and presentation skills where superb as a member of Panel 4 – Social Media and the Business Community. During Saturday lots of delegates mentioned this panel as being highly interesting several times. I really appreciated your no-nonsense straight forward approach. It helped me to see the challenges faster than would have worked otherwise.

    Gregor Redi, CEO of CSR Branding – Budapest, Hungary

Urs,
I like ComMetrics – the blog – and show it to other people and they like it too.

A friend from World Economic Forum (WEF) in Geneva showed me ComMetrics and it is useful to me for some of what I do for World Food Programme in Rome and World Food Program USA in Washington.

I have also showed ComMetrics to colleagues at MIT and Harvard.

    Blake Parker, World Food Program Committee of Boston – Cambridge, MA, USA

Urs,
I very much like the structure of Xing groups.

The quality of a group is always depending on the group management. Kudos for Urs, you really take care of the members and the quality in the Social Media Monitoring group.

    Maria Roebkes, Founding Partner, Social Business Consulting Group (Sobizco) – San Diego, CA, USA

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Ein Dankeschön hat viel Stil
Was Geschäftsleute, wohltätige Organisationen und unsere Leser über uns sagen:

Wenn man von einem Professor eingeladen wird, seine Meinung über ein Spezialthema zu äußern, ruft das, zumindest bei mir, Ehrfurcht hervor.

Prof. Urs E. Gattiker nimmt einem durch seine offene und unkomplizierte Art jedoch schnell jegliche Scheu. Und man findet sich bald als Teil der sehr anregenden Diskussionen in seiner XING-Gruppe “Social Media Monitoring”, seinem Blog und als Teilnehmer in Webinars wieder.

Prof. Gattiker schöpft aus einem immensen Vorrat an Social Media Wissen und bewegt sich am Puls der Zeit, um die neuesten Entwicklungen zu kennen. Er behält diese aber nicht für sich, nein, er teilt sein Wissen großzügig mit anderen Experten, Internet-Nutzern und Unternehmen, die alle von ihm lernen.

Image - @Kommboutique tweet Just finished my first webinar hosted by @commetrics. Got some great tips on how to use #twitter more effectively.Er ermutigt Menschen, ihre Sicht der Dinge beizusteuern und respektiert viele Meinungen.

Durch seine offenen Fragen und wiederholten Ermunterungen, schafft er es, globale Online-Diskussionen immer wieder in neue Richtungen zu bewegen – mit einem ganz persönlichen Kommunikations-Stil.

    Gaby Feile, Kommboutique Consulting/Business Services (München), kennt Urs E. Gattiker als Veranstalter und Coach in Webinars, Moderator der Xing Social Media Monitoring Gruppe und als Autor.

Zur Information: Brochure herunterladen – Erfolg mit Social Media (2 Seiten – pdf, 204 KB)

Sharing means caring – Slides from a webinar



Watch the video (in German, see bottom of post): public service and projects – Facebook für KMUs – wieso es nicht klappt